Erbario Toscano е марка, известна в целия свят с неподправения си тоскански стил. Нейните продукти за грижа за тялото и косата, парфюми и ароматизатори за дома, отразяват автентичността на този регион и пресъздават усещането за типичния за Тоскана начин на живот. Защото в Тоскана повече отколкото другаде душата се слива с природата. Очите не са достатъчни, за да възприемат цялото величие на тосканския пейзаж, той завладява и ума и сърцето и резонира с всички сетива чрез неговите неповторими цветове, вкусове, аромати, атмосфера. В тази атмосфера те пренасят и продуктите на Erbario Toscano.
Историята на марката започва с Egisto, който едва на седемнадесет се озовава на летището в Ню Йорк, държейки само един куфар, пълен с мечти. Баща му Guido по това време вече е отворил свой showroom на 5-то авеню, където неговите продукти вече съблазняват американците. Представящ себе си като художник и голям почитател на конете, Guido има една мечта - да принесе в чужбина италианският начин на живот. А за Egisto това е възможност, която не е за изпускане, една мечта, която се сбъдва.
След като вече е в "Голямата ябълка", Egisto попива нови идеи, открива различни култури, натрупва опит и научава тайните на търговията. Кончината на баща му го принуждава да се завърне в Италия. Изведнъж пред Egisto е поставена трудната задача да поеме семейния бизнес. Така благодарение на развитите си вече сетивност, може би подсилени от природата и красивия пейзаж, той откирва силата на парфюмите. Egisto създава първата си линия продукти за грижа за тялото, вдъхновен от маслиновото дърво, символ на Тоскана. Но той не спира до тук, а тръгва да търси друг аромат, който също така добре да олицетворява съюза между неговата родина и света, след завръщането си създава първия си парфюм, тогава се ражда и ароматът на черен пипер - есенция която той нарича "спряла във времето", съдържаща "тайната на звездното небе в пустинята и силата на дивия кон, танцуващ в облака от червен пясък". Следва експлозия от линии и продукти, пуснати на пазара, с които Erbario Toscano успява да завладее публиката от Токио до Ню Йорк, от Мелбърн до Лондон.